8 תשובות
כן
לא משנה מה, לכל דבר יש סוף
שואל השאלה:
זה יגמר ומתי כדאי לי להפגש עם החבר?
אנונימית
מקווה
יגמר עוד מעט בטוח
מאיזו בחינה? של הקורונה? כי אם כן אני לא ממש חושבת ככה.
איזה מצב?
אנונימי
אוף זה יגמר עוד ככ הרבה זמן :(