5 תשובות
המוסד
דזרט.
^ אני הייתי שם לפני הקורונה והייתי בת 16, יש שם אירועים כמעט כל הזמן שהם ל16-18.
kipi הופהה תמיד כיף לראות אנשים מדברים על חיפה והקריות ;)
מאיו, גאלה, פקטורי, בוגרשוב... כל המסיבות של ליין המורפיום תכלס חחח
חחח(הייתי כותב עוד כמה ח אם היה מותר) אש עלייך קיפי