11 תשובות
לא לצערי, הייתי מביאה את שלי אם היה אפשר.
לצערי זה לא אפשרי
שואל השאלה:
אבל הוא קטן וחמודד מה הבעיה..
בבית ספר באזור מישהו בא עם הכלב שלו ולא עשו לו כלום כיאלו, אבל הוא למד 4 שעות ואני היום כמעט 7 שעות
אנונימית
מה הקשר שהוא קטן וחמוד
אסור להכניס בעלי חיים לשטח בית ספר זה אחד מהכללים של בית ספר
אם לא עשו למישהו שבא עם כלב שום דבר אז תדברי עם המחנכת שלך ותשאלי , אבל אני לא מאמינה שהיא תסכים
שואל השאלה:
טוב אני אקח אותו בכל זאת תודה לכם 3>
אנונימית
תשאלי את המחנכת שלך קודם, אולי דיברו איתו או הענישו את זה בלי שידעת, לא מכל דבר עושים מהומה
שואל השאלה:
אז אני אשים אותו איפה?
עושים לנו שיפוצים בבית ולהשאיר אותו בגינה זה סיכון ממש..
הוא גם ככה כלב של ידיים אז
אנונימית
שואל השאלה:
ואין מה לפחד ממנו הוא עוד סוג של גור אין לו נשיכות כואבות, גם שהוא עצבני ונושך לא מרגישים את זה בכלל זה כמו צביטה
אנונימית
שואל השאלה:
זה בתכלס בכל הבית, כי אנחנו רוצים לסיים את זה מהר וזה 2 קומות.. אין לי איפה להשאיר אותו, ואצל משפחות אי אפשר כי גם להם יש כלבים והם יאכלו אותו..
ובגינה זה סיכון של ממש כי השער תמיד פתוח ואם נגיד מישהו יכנס ויקח לי אותו זה ממש סיכון..
אנונימית
לאבא שלי כשהוא אוסף אותי ואת אח שלי מסכימים רק בימי שישי בסוף היום אבל אני בבית ספר דמוקרטי אז זה בטח שונה מהבית ספר שלך
אנונימית
שואל השאלה:
לכל המתעניינים הסכימו לי 3>
כיאלו מה זה הסכימו לא הייתה להם ברירה כלכך..
והכלב נהנה אז הכל טוב
:)
אנונימית