6 תשובות
זה לא קשור ללק גל פשוט זה הגיוני שיכאב לך כי שיחק הרבה זמן ככל הנראה וזה פשוט לחץ
ואין מה לעשות פשוט תורידי נעליים שירד לך הכאב
שואל השאלה:
שיחקנו איזה חצי שעה ובעטתי אולי 5 פעמים
אנונימית
זה בגלל שהנעליים לחצו לך
שמעי אולי כי את לא רגילה לשחק?
אז יש מצב שזה הכביד לך על הרגל ולחץ.
תני לרגליים לנוח אבל אולי תקצרי ציפורניים ? או שהנעליים אולי לוחצות?