10 תשובות
זה לא הגיוני כל כך
אני לא רואה קשר..
אין ממש קשר..
יש אנשים ששזוף יפה להם ויש אנשים שלא.
יש אנשים ששזוף יפה להם ויש אנשים שלא.
אולי זה קשור לזה שנשים ממוצא סקנדינבי גבוהות.
חחח...
פשוט יש לך סטיגמות מאד ברורות בראש(תמנים נמוכים. וכאלה...)
פשוט יש לך סטיגמות מאד ברורות בראש(תמנים נמוכים. וכאלה...)
אנונימי
מוזר מאוד.
אבל אני אוהבת גבוהות בהירות אז מבינה את הפואנטה פה
אבל אני אוהבת גבוהות בהירות אז מבינה את הפואנטה פה
שואל השאלה:
למה אתם חושבים שזה מוזר ומה זה תמהים אנונימי?
למה אתם חושבים שזה מוזר ומה זה תמהים אנונימי?
אנונימי
תמנים
מוזר כן אבל היי כל אחד והטעם שלו
אני חושב שכל הבנות צריכות להיות בהירות וכל הבנים צריכים להיות שזופים
אנונימי
באותו הנושא: