4 תשובות
אסור פה המון דברים שטותיים
שואל השאלה:
נכון מה הלוזז
כי להשתמש באותיות כפולות לא מכבד את האתר, לא את שואל השאלה ולא את השאלה עצמה. זה מזלזל. מצפים ממך בתור משתמשת להיות רצינית בגלל שזה אתר רציני, אז אותיות כפולות כביכול לא מכבדות את המעמד. בנוסף, זה נותן לגיטימציה לספאמים ולשטויות באתר.
מפני שזה נחשב כניסוח ילדותי.