5 תשובות
שואל השאלה:
אין לי על מה להגיד תודה. אני יושנת עם אמא שלי
אין לי על מה להגיד תודה. אני יושנת עם אמא שלי
אנונימית
אני הכי מבינה אותך בעולם (זאת אני עם החדר בגיל 22) זה קשה ואת צודקת ואף אחד פה לא יבין אותך כי הם לא בנעליים שלך מה שנקרא
אנונימית
ההורים שלי עשו לי חדר בגיל 22.
אל תאבדי תקווה
אל תאבדי תקווה
אנונימית
אין כל כך מה לעשות , תחכי
תגידי תודה אני תקועה עם אחותי...
תגידי תודה אני תקועה עם אחותי...
כן.. גם אני לא חושב יש לך מה לעשות בנושא
באותו הנושא: