7 תשובות
או שזה אומר שהם לא רוצים שיחפרו להם בפרטי עם הערות מוסריות
זה אומר שהם בריונים .
ברור
בגלל זה אני יורדת על אנשים ככה ועל הדרך משאירה אינסטגרם שנקבע שעה ומקום איפה נלך מכות
למה ילדים פה נותנים חשיבות לאם מישהו הוא מאנונימי או לא? כאילו, למה פתאום זה דבר רע?
מצטרפת לתשובה הראשונה, הרבה פעמים אנשים לוקחים תשובות כהזמנה לחלוק את משנתם בפרטי, ולא כולם מעוניינים בכך.
כן פחדנים עלובים שלא מוכנים לעמוד מאחורי המילה של עצמם!
שואל השאלה:
^^למה לא לתת חשיבות? כמובן שיותר עלוב כשאדם יורד על אדם אחר מאנונימי מאשר מפרופיל אמיתי
אנונימית
מניחה שזה תלוי ב"ירידה" - אם זה וויכוח או ריב אמיתי. (אבל בכל אופן, לריב פה ברצינות זה הכי עלוב שאפשר, הן בתוך שאלה והן בפרטי.)