25 תשובות
שואל השאלה:
שואל מבחינת הגרמר כי חבר שלי אומר שלא ואני לא מבין למה
שואל מבחינת הגרמר כי חבר שלי אומר שלא ואני לא מבין למה
אנונימי
שואל השאלה:
חבר שלי אומר לי שאם יש באנגלית פועל אחרי פועל אז הפועל השני צריך להסתיים בing והוא נתן לי דוגמא
you need to stop playing
חבר שלי אומר לי שאם יש באנגלית פועל אחרי פועל אז הפועל השני צריך להסתיים בing והוא נתן לי דוגמא
you need to stop playing
אנונימי
שואל השאלה:
אבל למה לא ולמה כן?
אבל למה לא ולמה כן?
אנונימי
שואל השאלה:
מה לא? תסביר למה לא
מה לא? תסביר למה לא
אנונימי
ילדה חמודה צודקת
זה כן
זה כן
אנונימית
i got banned זה בלשון עבר ומוסיפים ing רק שאתה מדבר על ההווה
שואל השאלה:
חתיך ביום חתיך בלילה, אחי האנגלית שלך יותר גרועה משלי כנראה אם אתה חושב שככה כותבים. אני לא אומר שאני הייתי מורחק אלא אני אומר שקיבלתי הרחקה זה שני דברים שונים אחי.
חתיך ביום חתיך בלילה, אחי האנגלית שלך יותר גרועה משלי כנראה אם אתה חושב שככה כותבים. אני לא אומר שאני הייתי מורחק אלא אני אומר שקיבלתי הרחקה זה שני דברים שונים אחי.
אנונימי
שואל השאלה:
המורה שלי אמרה לי שזה לא תקין מכיוון שgot זה סלנג
והמשפט התקין הוא: i have been banned
המורה שלי אמרה לי שזה לא תקין מכיוון שgot זה סלנג
והמשפט התקין הוא: i have been banned
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי מושג למה got זה סלנג דרך אגב
אין לי מושג למה got זה סלנג דרך אגב
אנונימי
שואל השאלה:
לא סתם ילדה,
אשמח לעזרה שלך שתסבירי למה המורה שלי התכוונה כי באמת שלא הבנתי.
לא סתם ילדה,
אשמח לעזרה שלך שתסבירי למה המורה שלי התכוונה כי באמת שלא הבנתי.
אנונימי
שואל השאלה:
אני אגיד לך מה רציתי
אני רציתי לומר שאני ברמה של פרו אחד בגלל שקיבלתי הרחקה במשתמש המקורי ופתחתי משתמש חדש, אז אמרתי:
i am pro 1 level because i got banned in my original account so i opened a new account player.
אבל אז נזכרתי שהמורה שלי לימדה אותי שבאנגלית אם יש שני פעלים והם אחד אחרי השני אז הפועל השני יסתיים בכללי ing
אבל זה לא נשמע לי הגיוני לכתוב got baning אז באתי לפה
אני אגיד לך מה רציתי
אני רציתי לומר שאני ברמה של פרו אחד בגלל שקיבלתי הרחקה במשתמש המקורי ופתחתי משתמש חדש, אז אמרתי:
i am pro 1 level because i got banned in my original account so i opened a new account player.
אבל אז נזכרתי שהמורה שלי לימדה אותי שבאנגלית אם יש שני פעלים והם אחד אחרי השני אז הפועל השני יסתיים בכללי ing
אבל זה לא נשמע לי הגיוני לכתוב got baning אז באתי לפה
אנונימי
שואל השאלה:
תגיד לי אם כתבתי לא נכון באנגלית כי האנגלית שלי לא חזקה ואני מנסה להשתפר
תגיד לי אם כתבתי לא נכון באנגלית כי האנגלית שלי לא חזקה ואני מנסה להשתפר
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה banne?
הייתי אמור לכתוב פשוט במקום i got banned
i got a ban?
מה זה banne?
הייתי אמור לכתוב פשוט במקום i got banned
i got a ban?
אנונימי
שואל השאלה:
ואני לא כלכך בקיא בזמנים כי זה לפי דעתי שטויות אני יודע:
present simple,present progressive, future, past simple
אז בנוגע להווה מושלם כתוב שזה v3 אבל במקרה שאין v3 לפועל לפי איזה כללי איות עושים? של ed?
ואני לא כלכך בקיא בזמנים כי זה לפי דעתי שטויות אני יודע:
present simple,present progressive, future, past simple
אז בנוגע להווה מושלם כתוב שזה v3 אבל במקרה שאין v3 לפועל לפי איזה כללי איות עושים? של ed?
אנונימי
שואל השאלה:
ויש לי עוד שאלה אחי, למה כתבת i have been banned? למה been למה הbeen קשור?
ויש לי עוד שאלה אחי, למה כתבת i have been banned? למה been למה הbeen קשור?
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה צודק אחי כן למדתי את זה בכיתה ט אחי אני בכיתה יא פשוט האנגלית שלי לא משהו
וואלה צודק אחי כן למדתי את זה בכיתה ט אחי אני בכיתה יא פשוט האנגלית שלי לא משהו
אנונימי
שואל השאלה:
מנסה להשלים פערים אחי, ושאלה אחרונה כי עכשיו ממש התבלבלתי מה השוני בין past simple, past progressive, present perfect
כולם מדברים על העבר
מנסה להשלים פערים אחי, ושאלה אחרונה כי עכשיו ממש התבלבלתי מה השוני בין past simple, past progressive, present perfect
כולם מדברים על העבר
אנונימי
שואל השאלה:
רגע רגע לפני שאתה עונה שאני מדבר על past progressive
אני מתכוון שיש פעולה אחת ולא שניים
דוגמא: i was playing the piano
רגע רגע לפני שאתה עונה שאני מדבר על past progressive
אני מתכוון שיש פעולה אחת ולא שניים
דוגמא: i was playing the piano
אנונימי
שואל השאלה:
למה זה לא:
i played the piano
או
i have played the piano
למה זה לא:
i played the piano
או
i have played the piano
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר ניסיתי? אני אומר בשלושת המקרים אני מנגן בפסנתר לא?
מה הקשר ניסיתי? אני אומר בשלושת המקרים אני מנגן בפסנתר לא?
אנונימי
שואל השאלה:
נו אם זה אומר בשלושת המקרים אני ניגנתי בפסנתר, אז מתי אני אמור לבחור במה להשתמש אני לא מבין
נו אם זה אומר בשלושת המקרים אני ניגנתי בפסנתר, אז מתי אני אמור לבחור במה להשתמש אני לא מבין
אנונימי
שואל השאלה:
מאיזה מבין המקרים אתה יכול לכתוב?
מאיזה מבין המקרים אתה יכול לכתוב?
אנונימי
שואל השאלה:
אני חולק עלייך שמע אני אשלח לך הודעה בפרטי יותר קל
אני חולק עלייך שמע אני אשלח לך הודעה בפרטי יותר קל
אנונימי
אף אחד לא אומר i have been banned זה פורמלי מדי