9 תשובות
תחשוב טוב טוב האם אתה צריך אישפוז, לא מזמינים אמבולנס על לא מרגיש טוב. חבל סתם לבזבז משאבים של מד"א ואם הם לא יאשפזו אותך זה יעלה לך 950 שקל.
שואל השאלה:
יאו מהה
יאו מהה
אנונימי
שואל השאלה:
הבריאות יותר חשובה
הבריאות יותר חשובה
אנונימי
הבריאות בהחלט חשובה. לכן לא מזמינים אמבולנס סתם, כדי שיהיה אפשר לעזור למי שצריך.
שואל השאלה:
אתה משקר אלי
אתה משקר אלי
אנונימי
שואל השאלה:
אני מרגיש חרא ואני מחוץ לבית וכבר התעלפתי ואני מפחד ללכת שוב ולהתעלף ואז לא יהיה מי לעזןר לי
אני מרגיש חרא ואני מחוץ לבית וכבר התעלפתי ואני מפחד ללכת שוב ולהתעלף ואז לא יהיה מי לעזןר לי
אנונימי
קודם כל, זה קצת יותר מלא מרגיש טוב. תנסה לחשוב למה זה קורה, אולי התייבשת.
מימון עלויות פינוי באמבולנס
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
איפפ
איפפ
אנונימי
באותו הנושא: