5 תשובות
הקורונה זה בולשיט
שואל השאלה:
אני מסכים שזה בולשיט, אבל לך תספר את זה לדמוקרטים שדרשו סגר מלא וכמה שבועות אחרי זה עושים לך הפגנות של מאות אלפים.
אני מסכים שזה בולשיט, אבל לך תספר את זה לדמוקרטים שדרשו סגר מלא וכמה שבועות אחרי זה עושים לך הפגנות של מאות אלפים.
אנונימי
לדעתי זה סתם הפגנות של כוח מהממשלה, דפקו אותנו ואת הכלכלה
דפקו? כמעט 300 אנשים מתו וזה רק בארץ אך את/ה רוצה למות או לסכן אנשים בכיף תצא לבחוץ תנשום אוויר צח ומחא חיידק קטלני שהורג אנשים תמימים
שואל השאלה:
300 זה כלום, ורובם קשישים עם מחלות רקע
300 זה כלום, ורובם קשישים עם מחלות רקע
אנונימי
באותו הנושא: