8 תשובות
בן כמה אתה?
זה די תלוי בגיל שלך
"היי, את מוצאת חן בעיניי, רוצה נכיר?"
לא להיות יותר מידי ישיר
תנסה למצוא אפשרויות לפתח שיחה
שואל השאלה:
בן 16
אנונימי
פשוט תיהיה טבעי ותנסה לפתח שיחה
תגידר נכון את ההגדרה
להתחיל אם בחורה ודייט זה 2 דברים שונים לגמרי
דייט זה השלב אחרי שהתחלת עם הבחורה

איך היום להתחיל אם הבחורה
יש רשתות חברתיות
יש קבוצה בשכונה
ותמיד אפשר להתחיל שיחה אם משהי בסביבתך הקרובה

דייט זה כבר לאן לקחת ואיך להתנהל ... שאלה אחרת לגמרי
דבר איתי בפרטי
שואל השאלה:
tetris
לא זכור לי ששאלתי על דייט, שאלתי מה הדרך הכי טובה להתחיל עם בחורה
אנונימי