8 תשובות
מניסיון בתור אחת ששמחה לקום ב4 בבוקר משיחת טלפון כשחבר שלה סיים משמרת- תתקשרי.
הוא ביקש והוא רוצה, הוא ממש ישמח אם תעשי את זה :)
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להעיר אותו אוף ממש לא נעים לי
אנונימית
תתקשרי, הוא יישמח.
אם זה ממש רציני אז תתקשרי, אם זה יכול לחכות לבוקר אז תחכי
שואל השאלה:
אני לא יכולהה אני מרגישה כל כך רע לעשות את זהה
אנונימית
לדעתי תתקשרי אליו הוא אמר לך ואם זה ממש רציני אז תעירי אותו
שואל השאלה:
אוף מה לעשות?? אני לא מסוגלת
אנונימית
תתקשרי