8 תשובות
מניסיון בתור אחת ששמחה לקום ב4 בבוקר משיחת טלפון כשחבר שלה סיים משמרת- תתקשרי.
הוא ביקש והוא רוצה, הוא ממש ישמח אם תעשי את זה :)
הוא ביקש והוא רוצה, הוא ממש ישמח אם תעשי את זה :)
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להעיר אותו אוף ממש לא נעים לי
אבל אני לא רוצה להעיר אותו אוף ממש לא נעים לי
אנונימית
תתקשרי, הוא יישמח.
אם זה ממש רציני אז תתקשרי, אם זה יכול לחכות לבוקר אז תחכי
שואל השאלה:
אני לא יכולהה אני מרגישה כל כך רע לעשות את זהה
אני לא יכולהה אני מרגישה כל כך רע לעשות את זהה
אנונימית
לדעתי תתקשרי אליו הוא אמר לך ואם זה ממש רציני אז תעירי אותו
שואל השאלה:
אוף מה לעשות?? אני לא מסוגלת
אוף מה לעשות?? אני לא מסוגלת
אנונימית
תתקשרי
באותו הנושא: