8 תשובות
נחמד-
אני עייפה בטירוף, ישנתי בערך 3 שעות
ישנתי 3 ומשהו (חרשתי כמה שעות בסטיפס) אבל כבר רגיל
ישנתי איזה שש שעות חהחה
ישנתי אחלה
ואז החתולים רצו אוכל אז פתחו לי הפגנה במיטה
ושנת היופי שלי הלכה לה
ישנתי בקושי
ישנתי 4 שעות ועכשיו מתארגנת ליציאה בראשלצ
סהכ סבבה אני אנרגטית בטירוף איכשהו
ישנתי סבבה האמת