6 תשובות
וואלה לייזר הרבה פחות כואב משעווה, באמת כאב סביל לגמרי וסף הכאב שלי נמוך מאוד. לדעתי אין צורך במשחה. ואני עושה לייזר רק ביקיני ושחי.
אנונימית
שואל השאלה:
בדרך כלל בשעווה יש לי עור של פיל לא מרגישה בקושי משהו
אבל לייזר במקומות מסוימיים כואב ושורף לא יודעת
פעם ראשונה אני עושה מפשעות ושחי איך זה ?
בדרך כלל בשעווה יש לי עור של פיל לא מרגישה בקושי משהו
אבל לייזר במקומות מסוימיים כואב ושורף לא יודעת
פעם ראשונה אני עושה מפשעות ושחי איך זה ?
אנונימית
באמת לא כואב מאוד
משמעותית פחות כואב משעווה
יש להם גם רמות עוצמה במכשיר אז אם זה בלתי נסבל תגידי וינמיכו
משמעותית פחות כואב משעווה
יש להם גם רמות עוצמה במכשיר אז אם זה בלתי נסבל תגידי וינמיכו
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה!
אוקיי תודה!
אנונימית
אני גם חששתי מהמשחה הזאת אחרי שקראתי כתבה על מישהי שמתה,
אבל בסוף שמתי לפי ההוראות של אביבית פאשה תקראי מה שהיא רשמה על זה , לי האמת עדיין כאב הלייזר , אולי לך לא יכאב זה משתנה מאחת לאחת..
ובשחי לא שמתי בכלל זה כמה שניות ..
אבל בסוף שמתי לפי ההוראות של אביבית פאשה תקראי מה שהיא רשמה על זה , לי האמת עדיין כאב הלייזר , אולי לך לא יכאב זה משתנה מאחת לאחת..
ובשחי לא שמתי בכלל זה כמה שניות ..
זו משחה מסוכנת רק אם שמים הרבה ממנה. לשחי ומפשעות לא צריך אותה לדעתי, זה לא כואב בשחי לא מרגישים בכלל
שעווה במפשעות זה יותר כואב מלייזר.
תנסי פעם אחת מקסימום יכאב ולשאר הטיפולים תשימי את המשחה
שעווה במפשעות זה יותר כואב מלייזר.
תנסי פעם אחת מקסימום יכאב ולשאר הטיפולים תשימי את המשחה
באותו הנושא: