6 תשובות
שואל השאלה:
אני מעדיפה פחות דוס כזה יותר בסגנון עפרה אם את מכירה או הללי, אבן שמואל...
אנונימית
זה יחסית דוס בעצם..
יש מגוון אבל ונותנים לך שם המון חופש- לא יעירו לך על חצאית או משהו.. ממש שמים דגש על הקטע של בחירה חופשית וכל זה..
שואל השאלה:
בכל הארץ
עדיף עם פנימיה או מלאה או חצי שבוע
אנונימית
באיזה אזור?
כפר פינס?