16 תשובות
חח תמניה
מכחישה קשר לצד האשכנזי
מה זה אומר מה אני יותר באופי?
אני מחוברת לצד האשכנזי יותר
אני באמת לא יודעת לענות על זה כי אני ממש חצי חצי
אני יצאתי ממש מזרחי גם באופי וגם איך שאני נראה אבל אחים שלי הכי אשכנזים במדינה
מזרחית מכחישה קשר לצד האשכנזי
אשכנזי ממורמר
זיין על
ואו האחים שלי אשכנזים רצח במראה
מסכנים
לבנים כמו קיר, בלונדינים ועם עיניים כחולות
(לא אומרת שזה לא יפה אני פשוט פחות אוהבת...)
אני חצי חצי.
באופי אני קצת יותר אשכנזי.
מתחברת לצד האשכנזי חחח
אני מתחברת יותר לצד המזרחי
אנונימית
יש לי חברה כזאת והיא יותר אשכנזייה
אם הייתי חצי אשכנזי הייתי מכחיש את החלק המזרחי
הצד האשכנזי במראה שלי, אבל באופי הצד המזרחי
אשכנזיה
אנונימית רוב האשכנזים בהירים עם שיער בהיר
אנונימית
ממש לא הם לבנים
ואת פשוט גזענים מה שאת אומרת על מזרחים
אנונימית