8 תשובות
אני מצטרפת לשאלה שלך שיואו זה קורה לי כל הזמן וכולם מתעצבנים עליי אבל אין סיכוי שאמא שלי בכלל תסכים לי לנסות לקחת ריטלין
שואל השאלה:
חחח.חחח על תנסי בחיים שלך אני התעלפתי מיזה 5 םעמים והקאתי כל בוקר ולא היה לא תאבון וכאבי ראש נוראיים וזה גם לא כזה עזר לריכוז שלי כיאלו יכולתי להתסכל על פאקינג זבוב 45 דקות בלע לשמוע מילה משיעור קיצר גם אם אימא שלך תיתן לך תיזרקי אותו לאסלה (זה מה שעשיתי בסוף ודרך אגב סבתא שלי עודדה אותי לעשות את זה)
אנונימית
אוי זה נשמע רע רצח
שואל השאלה:
כן וזה בקטנה
כמו שאמרתי הדבר היחיד שאני מודה לו שזה ממש הרזתי ביגלל זה למרות שהרזתי ביסורים אבל כן (ואימא שלי ניראה לי חושבת שאני אנורקסית אבל היא לא מבינה שאני אוכלת ולא משמינה אבל חא משנה) סבתא שלי קןראת לזה סם ואמא שלי אמרה לה שהמורים אמרו שאני צריכה אז היא הייתה אומרת לה שלמורים לא אכפת מהבראות של היחדה רק מהלימודים והייתי באה עלייה אחרי הבצפר אז היא הייתה רואה אותי איך אני ניראת אחרי שהוא הפסיק להשפיע עלי וכל פעם שלא הייתי אוכלת צהריים היא הייתה ממש מתעצבנת על אימא שלי (והחלפתי מלאא סוגי רילטין) אוי שיט חפרתי סורי אני פשוט אוהבת לדבר
אנונימית
לא חפרת והלוואי עליי לאכול ולא להשמין אבל בכל זאת סבתא שלך ממש חמודה שהיא עוזרת ככה ואני עדיין רוצה לנסות את הריטלין כי יש אנשים שזה עוזר להם אבל המורות בכלל לא שמות לב אליי וכל פעם לפני מבחן אני צריכה להשקיע שנים עד שאני מבינה את החומר כי כל פעם איכשהו אני חולמת וזה סיוט עם המורים הפרטיים והכל אוף ואמא שלי לא תסכים לי כי זה סם וכי היא חושבת שאני מגזימה בכל דבר (למרות שיש לי גם התקפי עצבים ושברתי טלוויזיה) אבל היא פשוט תגיד שאני ממציאה ושאני מנסה להיות מיוחדת או משהו כזה אוי רגע חפרתי אופס
שואל השאלה:
חחח.ח לא חפרת ביכלל
פאק את בול אני גם לי יש התקפי עצבים לא מגיעה לרמה של שבירת טלוויזיה אבל כן לזרוק את כל מה שיש ליידי על קירות
ודבר שני אם אימא שלך אומרת שאת מגזימה או ממציאה את יכולה להגיד לה לקחת אותך לאיבחון שם יגידו לה ולך אם את באמת צריכה ריטלין זה עולה קצת יקר אבל יש החזר מקופת חולים אה ובמידה ובאמת יש לך הפרעות קשב מאובחנת אז יתנו לך הקלות בבצפר
אנונימית
שואל השאלה:
זה קשור?
אנונימית
על מה את חושבת? מה מטריד אותך
באותו הנושא: