11 תשובות
כן
אכן כן.
כן
שואל השאלה:
כן אבל חשבתי שאם בשינה לא מרגישים כלום גם ככה אז זה לא משפיע על כלום גם אבל אם נגיד מדחיקים בכי באותו רגע שבא לך לבכות אז זה יותר יעיל אם הבנת למה התכוונתי
כן אבל חשבתי שאם בשינה לא מרגישים כלום גם ככה אז זה לא משפיע על כלום גם אבל אם נגיד מדחיקים בכי באותו רגע שבא לך לבכות אז זה יותר יעיל אם הבנת למה התכוונתי
אנונימית
לא
כי כשאת מתעוררת את עדיין מרגישה
כי כשאת מתעוררת את עדיין מרגישה
^אם היא בדיכאון אז היא ישנה כדי להדחיק את הרגשות מזתומרת?
אנונימית
הדחקה זה פשוט העלמת הרגש לגמרי, ככה שאתה לא יכול להרגיש אותו, כשאתה ישן אתה לא מעלים אותו לגמרי כי אתה מתעורר והוא חוזר וגם אתה עושה את זה בכוונה, כשאתה מדחיק אתה לא מדחיק בכוונה
אני מדחיק, אז לדוגמא אם בן אדם קרוב אלי מת אז אני לא בוכה ובכלל לא עצוב, אני מדחיק את הרגש לגמרי כי אני לא יודע להתמודד איתו, זו הדחקה
אני מדחיק, אז לדוגמא אם בן אדם קרוב אלי מת אז אני לא בוכה ובכלל לא עצוב, אני מדחיק את הרגש לגמרי כי אני לא יודע להתמודד איתו, זו הדחקה
שואל השאלה:
כן אבל זה זמני
כשהיא תקום היא עדיין תרגיש את זה
להגיד לעצמך נגיד שעצב זה רק הפרשת כימיקליל במוח למצבים מסויימים עד שהמוח קולט את זה בתת מודע זאת הדחקה לטווח ארוך כי את בטוחה שעצב לא קיים
כן אבל זה זמני
כשהיא תקום היא עדיין תרגיש את זה
להגיד לעצמך נגיד שעצב זה רק הפרשת כימיקליל במוח למצבים מסויימים עד שהמוח קולט את זה בתת מודע זאת הדחקה לטווח ארוך כי את בטוחה שעצב לא קיים
אנונימית
אה אתה צודק קראתי עכשיו קצת על הדחקה
אנונימית
שואל השאלה:
כן בערך מה שפאנקיסט אמר
כן בערך מה שפאנקיסט אמר
אנונימית
כן.
באותו הנושא: