16 תשובות
כן
על מה מינוס
מיותר
לנו הודיעו שמסיימים בשישי הזה אם מעריכים מצידי יורידו לי בציון אני לא באה אחרי יום שישי
אנונימית
ממש ממש לא אני מסיימת ב19.6 לא יום אחד אחרע
לא.
אני מסיים עוד 4 ימים :)
חחח לא
אנונימי
לא. שיקפצו לי
כן אם יהיה תגבורים
יש לי בגרויות עד ה27.7
פף ממש לא
רק לתעודות
אנונימי
אני אחשוב על זה לא יודעת עדיין
נופ