2 תשובות
כי זה לא התקופה של הדמוקרטיה
זה התקופה שהמלך הוא היחיד שמחליט ושכולם ימותו העיקר שלמלך היה טוב
זה התקופה שהמלך הוא היחיד שמחליט ושכולם ימותו העיקר שלמלך היה טוב
ב22 השנים הראשונות למלכותו הוא היה חוטא ואחכ הוא חזר בתשובה ומלך עוד 33 שנה וכיפר על החטאים שלו והיה מלך טוב אגב הסיפור שלו הוא אחד היפים והמרגשים ממליצה לקרוא
אנונימית
באותו הנושא: