4 תשובות
ברור שזה הגיוני . הוא אוהב אותך עם או בלי איפור !
ברור שזה הגיוני חודש זה ממש קצת. וזה גם לא דבר רע שאת עם איפור
גם אותי לא נראה לי מי שהוא ראה גלי איפור חוץ מהמשפחה והחברות
כיף לי להתאפר
גם אותי לא נראה לי מי שהוא ראה גלי איפור חוץ מהמשפחה והחברות
כיף לי להתאפר
ברור שזה הגיוני. אולי את מרגישה פחות בטוחה בלי איפור או חסרת ביטחון
אפשר להבין אותך
אפשר להבין אותך
אנונימית
זה בסדר
כשתרגישי מוכנה תראי לו בלי
כשתרגישי מוכנה תראי לו בלי
באותו הנושא: