3 תשובות
כן רק תוסיפי מלח וגבינות
כן, זה תכלס אותו הדבר.
כן , ממליצה להרתיח את השמנת עם קצת רסק עגבניות , מלח ואגוז מוסקט (אפשר להוסיף מה שבא לך לפי הטעם ) בעיקרון זה רוטב רוזה וזה ממש טעים
באותו הנושא: