התחברות
הרשמה
איך אתם מתארים עצמכם מבחינת יופי ?
15 ביוני 2020, 12:43
מראה
תיאור
פנים
3 תשובות
סבירה פלוס, יש לי אוזניים סבבה, שיער יפה
ק
קראו לי הוד אווטארויותך
אהמ...
פ
פרופיל אנונימי
סבירה
A
AnnoyedLonelyGirl
באותו הנושא:
מ 1-10 כמה הייתם נותנים לעצמכם מבחינת היופי?
איך הייתם מתארים את עצמכם, מבחינת האופי?
מה אתם הכי אוהבים בעצמכם מבחינת אופי ויופי?
מה אתם חושבים על עצמכם מבחינת אופי ויופי? איך הייתם מגדירים את עצמכם?
איך אתם מתארים מישהי בשם טוהר?(מבחינת מראה ומבחינת אופי)
מה אתם הכי אוהבים בעצמכם? מבחינת יופי וגם מבחינת אופי
מהם הדברים שאנשים הכי מחמיאים לכם עליהם בעצמכם מבחינת יופי ואופי?
איך אתם מתארים בחורה בת 19 שקוראים לה שרית. מבחינת אופי ויופי.?
בנים מה הכי מוריד לכם מבנות גם מבחינת אופי וגם מבחינת יופי.
בנים / בנות איך הייתם מתארים את בת/ בן הזוג שלכם העתידי מבחינת אופי, אמירות, ומעשים?
כמה אתם אוהבים את עצמכם? כמה אתה מעריכים את עצמכם מבחינת אופי וכמה מקבלים מבחינת יופי