8 תשובות
כי את לא באמת יכולה לדעת אם יש משיכה לבן אדם
ואז זאת לא אהבה
ואז זאת לא אהבה
לא...אולי 14 כבר כן יש סיכוי קטן אבל 12-13 ממש לא
לא חושבת שזה אפשרי
כן, זו פשוט אהבה אחרת מ"אהבה של גדולים". :)
אנונימית
זו לא אהבה בקטע רומנטי, זוגי לדעתי.
בגיל הזה פשוט אין את ההשתוללות של ההורמונים שגורמת להימשכות למין השני ומשם להתאהבות, כמו בגיל בוגר יותר.
בגיל הזה פשוט אין את ההשתוללות של ההורמונים שגורמת להימשכות למין השני ומשם להתאהבות, כמו בגיל בוגר יותר.
פחות
אני חושבת שכן תלוי כמה הבן אדם בוגר
באותו הנושא: