8 תשובות
כן
כע
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה לעשות?
אני חייבת להתאמן (יש לי משהו לבית ספר
אז מה לעשות?
אני חייבת להתאמן (יש לי משהו לבית ספר
אנונימית
כן
אבל אם תקחי עוד מישהו זה פחות פדיחה
אבל אם תקחי עוד מישהו זה פחות פדיחה
שואל השאלה:
יש לי גג שהוא ישר כזה שנורמלי להיות בו
יש לי גג שהוא ישר כזה שנורמלי להיות בו
אנונימית
לא מה מביך בזה?
אבל תעשי את זה במקום בטוח יחסית
ואת עושה ספורט לעצמך למי אכפת אם יש אנשים שיסתכלו? שיקפצו
אבל תעשי את זה במקום בטוח יחסית
ואת עושה ספורט לעצמך למי אכפת אם יש אנשים שיסתכלו? שיקפצו
מה הבעיה אני גם ככה קופץ עם בוקסר חחח
למה את דופקת חשבון? את סך הכל עושה ספורט לא פשע
אם זה ממש מביך אותך אז תעשי במקום אחר או עם חברה שתהיה איתך בגג
אם זה ממש מביך אותך אז תעשי במקום אחר או עם חברה שתהיה איתך בגג
באותו הנושא: