5 תשובות
איזו מין חברה זו? חברה אמורה תמיד להרים לך. אני אומרת לך מניסיון. הייתה לי חברה שכל הזמן הרמתי לה והיא לא לי ו-וואלה הסתדר לה מצויין שיש לה חברה כזו.. אז את אל תעשי אותה לפי דעתי תנסי להתרחק ממנה את לא צריכה כאלו חברות .
אותה טעות*^
שואל השאלה:
^ הבעיה היא שבאמת חברה הכי טובה שלי ויש לי רגעים ממש טובים איתה וההורים שלנו בסדר וחוץ מזה שאנחנו ביחד, יש איתנו במשותף עוד מישהי שככה יש גם שלישיה וכאילו הכל מתערבב ביחד
(יש גם הרבה פעמים, לא ציינתי את זה למעלה, שהיא לא שמה עליי פתאום ומתנהגת ממש לא יפה אליי ומעדיפה להקשיב ולהתייחס לחברה השנייה)
אנונימית
אני ממש ממש מבינה אותך אז אולי תנסי להיות קצת יותר אדישה אליה או פשוט לדבר איתה דוגרי פעם הבאה שהיא תעשה לך קטע כזה שהיא לא מחמיאה או עונה בצורה כזו אדישה ..
וואו באמת שאני כל כך מזדהה איתך זה בדיוק מה שקורה לי חשבתי שאני הילידה שמרגישה ככה ...
תנסי לדבר איתה להסביר לה .במקרה שלי זה לא עזר אני פשוט למדתי להסתדר עם עצמי כי אני ממש מרגישה לבד אבל עם עדיין דיברת איתה וזה לא עוזר אז תמסי להכיר בנות אחרות שעושות לך טוב