5 תשובות
לא תהיה ממש ערני, אבל תשתה קפה, תתקלח, תשטוף פנים מידי פים כשאתה מרגיש עייפות
זה בסדר גם לא לישון בכלל חד פעמי חח
אבל כדאי לך שזה ישאר חד פעמי אם אתה רק בן 14 וישלך שעות שינה מסודרות זה טוב
אבל כדאי לך שזה ישאר חד פעמי אם אתה רק בן 14 וישלך שעות שינה מסודרות זה טוב
ניראה לי שכן פשוט תשלים שעות יום למחרת
אני כרגע על אפס שעות שינה מאתמול ועדיין ערנית
אנונימית
חחח זה ברגיל שלי ככה
תשתה קפה
תשתה קפה
באותו הנושא: