2 תשובות
תראי, אני מבינה אותך. גם אני חשבתי שחברות שלי מהיסודי יהיו לנצח, וטעיתי. אי אפשר להסתמך על זה, כל אחד מוצא את המקום שלו וחוקר אותו, במיוחד כשזה בסביבה זרה.
העצה היחידה שאני יכולה לתת לך, זה שלמרות שאת לא אופטימית בעניין הזה, לנסות לפתח קשרים. לא כל אחד יהיה חייב להיות החבר הכי טוב שלך, ולא כל אחד יהיה דומה לך ב100 אחוז. החברה הכי טובה שלי היא ההפך הגמור ממני ואני לא יכולה לדמיין את החיים שלי בלעדיה כבר.
זה באמת לא כיף להעביר את החטיבה לבדך, תעשי מה שאת יכולה.
שואל השאלה:
היא שונאת אותי והיא השתנתה רצח
אנונימית