התחברות
הרשמה
פרייה ( אחות של קלאוס, רבקה,אלייזה וכו) מהסדרה המקוריים היא טובה רעה כי עכשיו אמרה לאמא שלהם שהיא תסית את כולם נגדקלאוס
אז היא טוב או רעה?
16 ביוני 2020, 05:17
4 תשובות
היא טובה
פ
פטוצייי
היא טובה
היא אמרה את זה רק כי קלאוס היה נגדה אבל עונה אחרי זה הם בסדר
ג
ג'סמין❤
היא טובה
Y
Yolop
טובה טובה
אחכ המצב משתנה
c
call911