התחברות
הרשמה
מה תחשבו על מישהו שנחמד אבל בבוקר מתעלם מכם ומתנהג כמו זומבי?
ממה קשה לי להיות חברותית או נחמדה או לדבר עם אנשים בבוקר אני מרגישה כאילו אני עדיין חצי ישנה אבל מאוחר יותר אני באמת נחמדה וחברותית ולא נעים לי מאנשים שרק אני נכנסת לכיתה ונראית זומבי
16 ביוני 2020, 21:48
בוקר
התנהגות
עייפות
תשובה אחת
את כמוני רק שאני לא סובלת אנשים בכלל.
א
אוכל הדבר היחיד שלא בוגד בך❤
באותו הנושא:
למה לעזאזל קבעו שלימודים מתחילים ב 8 בבוקר?תחשבו על זה זאת שעה ממש מוקדמת
מה תחשבו אם תראו מישהי בקניון לבד בשעה 8-9 בבוקר בזמן שיש בית ספר?
בנים אם תשלחו למישהי הודעה ב11 בלילה והיא לא ענתה ורק בבוקר הא ענתה מה תחשבו?
אם מישהו יציע לכם לצאת איתו לדייט בבוקר במקום בערב מה תחשבו עליו?
מה תחשבו על מישהו שכל יום הולך לחדר כושר ב4 בבוקר?
מה תחשבו על משפחה שאוכלת בצל כל יום בארוחת הבוקר?
מה תחשבו על מישהו שכל יום רושם לי לילה טוב ובוקר טוב?
יש כאן איזה מישהו שאני אוהבת ממש והוא מתעלם ממני מה לעשות?
מה תחשבו על בחורה ששותה קפה טורקי על הבוקר?
תחשבו על זה שניה, מה אם הסיבה שאין לנו מבקרים מהעתיד היא בגלל שאין לנו עתיד?
מה תחשבו על מישהי שתגיד לכם שהיא עובדת מ12 בלילה עד 4 לפנות בוקר?