6 תשובות
אהובה, הכל טוב! זה רק ביסלי!
זה לא נורא, ביסלי זה טוב לנשמה
זה נורא....טעים!
אין מה לדאוג, הכל טוב זה רק ביסלי
לא נורא חברה, העיקר שהיה לך טעים:))
מותר לאכול שטויות פה ושם, חיים פעם אחת
הכל טוב! חיים פעם אחת וזה רק ביסלי , וזה טעים מאוד!!
אבל למה לבכות את נהנית
הלוואי שהייתי יכולה לאכול ביסלי(אני צליאקית)