9 תשובות
בכיתה א'
2011 משום מה הייתי בת 9
נראלי 2016
נראה לי כיתה א' או ב'
הייתי אולי בת 7 או 8
את המיקמק הראשון ראשון שלי פתחתי ב2011
הייתי בערך תשע
בחיים לא היה לי מיקמק חחח
תחילת כיתה ג' נראלי אני בת 3000 שם אני יא עכשיו
את המיקמק הראשון בכיתה א' נראה לי, הייתי בערך בת 6 אולי 7 עד ששכחתי את השם משתמש שלה (כן את המשתמש, לא הסיסמא) ואז פתחתי חדש ואז לא זוכרת מה קרה לו ופתחתי עוד אחד חדש
10.9.2014
(אני לא מפגר שזוכר, פשוט חישבתי לפני כמה ימים סתם בשביל הקטע)
הייתי בן 7.

אני עדיין זוכר את שם המשתמש והסיסמה אפילו שפעם אחרונה שיחקתי לפני איזה 4-5 שנים.