7 תשובות
כע הוא שיחק בך
יכול להיות שהוא לקח את הקשר בקטע חברי, לאו דווקא זוגי. והיי! אהובה יש עוד המון דגים בים
אם לא היה בינכם באמת משהו אז הוא לא כל כך אשם.. זה באמת מבאס שהוא פיתח לך ציפיות ואני מבינה אותך והוא יצא דיי מגעיל שפתאום הוא כזה מרוחק ויבש
שואל השאלה:
עריכה: למי שכתב שאולי הוא קצה בקטע חברי הוא אצר לי נצא לדייט! אמר לי מראש שהוא מתכוון שניפגש באופן של דייט כי הוא רצה להכיר ופתאום דפק לי את ההודעה הזאת
אנונימית
הבנתי, אז כן, יש סיכוי שהוא שיחק בך. אבל אל תתני לזה לבאס אותך
זה ממש מסוכן זה יכול להיות פדופיל!
אנונימי
וואיי זה כזה חרא
מה שהיה לך מישהי עשתה לי גם איזה חרא זה

אם את/ה לא בעניין תגידו למה אתם ממשיכים
אתך יודעים לאיפה זה יגיע איזה מעצבנים הם