התחברות
הרשמה
אם אהיה גל שני של קורונה אהיה בית ספר ?
17 ביוני 2020, 16:30
קורונה
מחלות
נגיפים
3 תשובות
לא מן הסתם
Y
Yeet.
לא יהיה
Ben
לא יהיה
א
אין לי שם, תתמודדו
באותו הנושא:
אם אהיה צמחוני אהיה לי חוסר בוויטמינים?
אם אני אהיה יותר קשוחה בלי רגשות ומסתורית אני אהיה חזקה יותר?
אני אהיה חסין לקורונה?
אוף קמתי מצוננת, משתעל וקצת כבד לי לנשום (בלי חום) מה הסיכוי שזה קורונה? אני ממש מפחדת כי אם אהיה חולה בטוח כבר ההורים..
יש מצב שבגלל הקורונה לא יהיו טיסות או נסיעות בחצי שנה הקרובה? ואני אהיה תקוע בחור במזרח אירופה עד החורף הבא?
אמלהה החבר הכי טוב שלי נכנס לבידוד כי היה בשער 8 בדרבי ונגעתי בו המון אני אהיה חולה קורונה?!
אם אני אהיה טבעונית, אני אהיה רזה?
קטילה ל"אני לא אהיה ביום הולדת שלך, אני חושב שאני אהיה חולה בדיוק בתאריכים האלה"?
אני גבר 1.82 עם אני אהיה 80 קילו אני אהיה רזה כמו מקל?
הסיכוי שלי להידבק בקורונה גבוה אם אהיה בעיירה במזרח אירופה?
אני בקושי יוצאת מהבית ואני מפחדת שאני אהיה השורדת האחרונה עם כול הקורונה שהולך היום בחוץ