5 תשובות
פפילומה ויש גם טטנוס, הזריקה עצמה כן אבל בקטנה וזה עובר תוך שנייה
פפילומה וטטנוס. בנים לא חייבים לעשות פפילומה. איזה מעצבן זה
פפילומה וטטנוס. לא כואב בשיט אם לא זזים
^אתנה את יכולה לבחור אם את עושה את לא חייבת.
^אתנה את יכולה לבחור אם את עושה את לא חייבת.
אנונימי
חיסון כואב וזה בשתי הידיים
פפילומה טטנוס ושעלת.
את הזריקה של הטטנוס והשעלת עושים מאותה מבחנה ועושים פעם אחת.
פפילומה עושים פעמיים בהפרש של חצי שנה.
במידה ועושים את המנה השנייה של הפפילומה לפני שעוברת חצי שנה עושים לאחר 13 יום מנה שלישית.
החיסון של הפפילומה הוא מסוג 9. ישנם שלושה סוגים, רגיל 4 ו9, 9 הכי טוב.
אני לא סובל חיסונים לא אוהב שלוקחים מתכת חותכים לי את העור ומזריקים לי חיידקים שפשוט בלי מידע גנטי וזה כואב לי שלושה ימים בקטנה כזה. החומר מעצבן והזריקה מעצבנת. תודה שזה מאחוריי (עשיתי לפני 17 יום את המנה השנייה והאחרונה).
בנים חייבים לעשות פפילומה למי שאמר.
את הזריקה של הטטנוס והשעלת עושים מאותה מבחנה ועושים פעם אחת.
פפילומה עושים פעמיים בהפרש של חצי שנה.
במידה ועושים את המנה השנייה של הפפילומה לפני שעוברת חצי שנה עושים לאחר 13 יום מנה שלישית.
החיסון של הפפילומה הוא מסוג 9. ישנם שלושה סוגים, רגיל 4 ו9, 9 הכי טוב.
אני לא סובל חיסונים לא אוהב שלוקחים מתכת חותכים לי את העור ומזריקים לי חיידקים שפשוט בלי מידע גנטי וזה כואב לי שלושה ימים בקטנה כזה. החומר מעצבן והזריקה מעצבנת. תודה שזה מאחוריי (עשיתי לפני 17 יום את המנה השנייה והאחרונה).
בנים חייבים לעשות פפילומה למי שאמר.
באותו הנושא: