6 תשובות
אז תנסי להיפטר מזה ע"י כך שפשוט תכריחי את עצמך לא לכתוב את זה. כי לפעמים זה נראה מגוחך לכתוב את זה כל הזמן. אפילו את מרגישה עם זה כך.
גם אני ככה
חחח גם אני ככה
זה סבבה זה לא אמור להפריע כלכך ..
זה פשוט מרגיש לי מוזר לכתוב משפט בלי לצרף את זה
זה סבבה זה לא אמור להפריע כלכך ..
זה פשוט מרגיש לי מוזר לכתוב משפט בלי לצרף את זה
שואל השאלה:
גם וגם, נגיד אני יכולה להגיד חח אני לא בבית, או חחח כל כך נכון. או כל מיני דברים...
גם וגם, נגיד אני יכולה להגיד חח אני לא בבית, או חחח כל כך נכון. או כל מיני דברים...
אנונימית
השאלה אם את עושה חחח כי זה מצחיק אותך או שזה מין הרגל מגונה שתפסת לעצמך
כי כל דבר מצחיק אותך
חחח זה יבש תעשי אימוגי צוחק במקום
חחח זה יבש תעשי אימוגי צוחק במקום
באותו הנושא: