6 תשובות
אז תנסי להיפטר מזה ע"י כך שפשוט תכריחי את עצמך לא לכתוב את זה. כי לפעמים זה נראה מגוחך לכתוב את זה כל הזמן. אפילו את מרגישה עם זה כך.
גם אני ככה
z0e
חחח גם אני ככה
זה סבבה זה לא אמור להפריע כלכך ..
זה פשוט מרגיש לי מוזר לכתוב משפט בלי לצרף את זה
שואל השאלה:
גם וגם, נגיד אני יכולה להגיד חח אני לא בבית, או חחח כל כך נכון. או כל מיני דברים...
אנונימית
השאלה אם את עושה חחח כי זה מצחיק אותך או שזה מין הרגל מגונה שתפסת לעצמך
כי כל דבר מצחיק אותך
חחח זה יבש תעשי אימוגי צוחק במקום