12 תשובות
אולי תנסה לנסח אחרת שזה פשוט ישמע גם אחרת כמו מה קורה? מה איתך?
מה קורה איתך זה תלוי גם בטון שקוראים זה יכול להישמע מאיים קצת
אנונימית
זה בסדר, פשוט תהיה עם טון רגוע
גם הטון שאומרים בו את זה ממש משנה את המשמעות ומי שאמרה למעלה לנסות להוסיף היי למשל זה רעיון טוב
למה לא: "מה איתך?"
שואל השאלה:
אני רוצה להתחיל את השיחה אז "מה איתך?" זה לא כזה מתאים כי זה לא שהיא שאלה אותי, אני עונה ואז רושם "מה איתך?"
אנונימי
התחילו איתי שיחה עם מה איתך
וגם אני מתחילה ככה
אבל שתי האופציות טובות
כן.
אנונימית
תוסיף היי אולי
לא לדעתי
לא זה בסדר נראה לי
היא מצחיקה