9 תשובות
זה תרבות זולה
בעיקרון זה איך שהם מדברים ומתנהגים
זה לא דבר רע
שואל השאלה:
אז אתם שונאים אותם בגלל האופי שלהם?
אז אתם שונאים אותם בגלל האופי שלהם?
אנונימי
לא זה סתם סטיגמות
החברה הוציאה לזה שם רע , אני לא מוצאת את זה רע בכלל שכל אחד יחיה איך שטוב לו
לא שונא פשוט מתנהגים בצורה זולה
ערסים מדברים על בחורות בלי סוף ופרחות מדברות על בנים וגם אוהבות לחשוב על הגוף שלהם כל הזמן ולהתלבש כמו לא יודע מה
תודה על הפרח
באותו הנושא: