39 תשובות
אהה הבנתי וכן סוג של
דרכו הועבר לנו אוכל, אז... דרך מעניינת להסתכל על זה
אממ מן הסתם כי שהיינו ברחם זה היה מעביר לנו את האוכל ושתייה
כן לא חשבתי על זה בחיים
אנונימית
אתה רוצה להגיד לי שאני יכולה להקיא דרך הפופיק?
כן אפשר להגיד לול
והתמונה ממש יפה.............
והתמונה ממש יפה.............
הוא לא באמת פה
יותר כמו אינפוזיה
יותר כמו אינפוזיה
מה אני אגיד לך. נראה לי
כן וגם הועבר שם דם מחומצן אז הפה הזה קצת מגעיל
חחחחחחחח
בוכההה
בוכההה
לפי מה שהבנתי הפופיק היה מחובר לחבל התבור
וואו מאיפה זה יצא?
ממש לא
ממש לא
ואו איזה מעניין מקווה שנלמד על תינוקות במגמת רפואה זה נושא ממש ממש מעניין
לא.
אפשר להכניס צינור דרך חור בגב ולהכניס מזון לקיבה זה לא הופך את זה ל"פה".
התפקיד של הפה הוא פחות או יותר לאחסן את המזון בזמן שאנחנו מפרקים אותו עם הרוק והשיניים, בתוך הרחם יש לנו פה או שהוא עוד לא התפתח עדיין אבל אנחנו פשוט לא משתמשים בו ולא צריכים אותו כי אמא שלנו לועסת בשבילנו.
לפחות זו התשובה שלי לשאלה.
אפשר להכניס צינור דרך חור בגב ולהכניס מזון לקיבה זה לא הופך את זה ל"פה".
התפקיד של הפה הוא פחות או יותר לאחסן את המזון בזמן שאנחנו מפרקים אותו עם הרוק והשיניים, בתוך הרחם יש לנו פה או שהוא עוד לא התפתח עדיין אבל אנחנו פשוט לא משתמשים בו ולא צריכים אותו כי אמא שלנו לועסת בשבילנו.
לפחות זו התשובה שלי לשאלה.
בסדר היא לא התכוונה לתשובה רצינית אלא בתור מחשבה שנונה שכזו
לא, כי "פה" זה שם של איבר מסוים, הפה.
זה כן יכול לבוא לידי ביטוי בצורה מטאפורית, אבל בתכלס הוא לא.
זה כן יכול לבוא לידי ביטוי בצורה מטאפורית, אבל בתכלס הוא לא.
איזה שאלה הזיה חחח
מה הקשר
אנונימית
כן
כן
אממ איכסה
יש מצב שכן
יש מצב שכן
בארורר
כן וגם התחת הקודם
חחח מה
בערך
תכלס כן
כן
איכס בחיים לא חשבתי על זה ככה
איכס בחיים לא חשבתי על זה ככה
מה איכס כולה פופיק
חחח מה קראתי הרגע.
ובתכלס כן, אני חושבת שכן. חחח לול
ובתכלס כן, אני חושבת שכן. חחח לול
יש כאלה שלא יכולים להכניס אוכל לפה אז מאכילים אותם דרך הפופיק
ותכלס כן
זה מוזר
ותכלס כן
זה מוזר
אנונימית
אממ כן תכלס...וואו לא חשבתי על זה
אפשר להסתכל על זה ככה כן
וואלה מוזר
מזתומרת?
רגע אם זה הפה שלנו, צריך לצחצח אותו? חחחחחח
ניראה לי כן כי הפופיר שלך היה מחובר לחבל הטבור והיית מקבל את כל המזון מהאמא אז אפשר להחשיב את זה