8 תשובות
בנות
בנות
בנות לדעתי
כתוב באינטרנט שיש 49.584% בנות
בנות, יש 60 או 600 מליון יותר בנות מבנים
בנים
51% בנות בגלל שאנחנו חיות יותר זמן אבל נולדים שווה ושווה
בנות אני חושב
תראי איזה דברים בנים עושים. קופצים על נדנדות, פארקור באוויר, ועוד..
תראי איזה דברים בנים עושים. קופצים על נדנדות, פארקור באוויר, ועוד..
באותו הנושא: