5 תשובות
מצרפת לכאן דוגמה אינטרנטית + הסבר
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה רבה!! :)
תודה רבה!! :)
אנונימית
אותו מכתב, תשני את השמות
שואל השאלה:
יש אבל גם סגן ורכזת, איך לכתוב לכולם חח?
יש אבל גם סגן ורכזת, איך לכתוב לכולם חח?
אנונימית
אוקיי,
קודם כל את השם שלו ותאריך, זה הכי חשוב.
אחר כך תתחילי לנסח את זה עם מילים גבוהות. ממליצה לבדוק טיפים לניסוח מכתב באינרטנט.
אחר כך תחתמי את השם שלך בסוף, ולפני זה תוסיפי 'בברכה' או משהו כזה.
קודם כל את השם שלו ותאריך, זה הכי חשוב.
אחר כך תתחילי לנסח את זה עם מילים גבוהות. ממליצה לבדוק טיפים לניסוח מכתב באינרטנט.
אחר כך תחתמי את השם שלך בסוף, ולפני זה תוסיפי 'בברכה' או משהו כזה.
באותו הנושא: