11 תשובות
כן , לא פוסלת רק בגלל חצ'קונים
לכולם יש!
אם זה מוריד לך את הביטחון שימי פודרה אן מייק-אפ
אם זה מוריד לך את הביטחון שימי פודרה אן מייק-אפ
אכן
גם לי יש רק במצח וממש לפעמים בלחי או בסנטר
אני מטפלת בזה והאמת זה בדרך להחלים והזמנתי מלא דברים במיוחד מthe ordinary וזה חברה ממש טובה וקניתי עוד קרמים ושמנים של ויטמין אי וסי וזה עוזר בנתיים אני שמה מייקאפ של מאק ופודרה אבקתית שקופה וזה נראה הרבה יותר טוב
אני מטפלת בזה והאמת זה בדרך להחלים והזמנתי מלא דברים במיוחד מthe ordinary וזה חברה ממש טובה וקניתי עוד קרמים ושמנים של ויטמין אי וסי וזה עוזר בנתיים אני שמה מייקאפ של מאק ופודרה אבקתית שקופה וזה נראה הרבה יותר טוב
אנונימית
קחי רואקוטן
שואל השאלה:
אין לי כל כך הרבה ברמה שאני צריכה רקוטאן
אין לי כל כך הרבה ברמה שאני צריכה רקוטאן
אנונימית
אז קחי משחה טובה וזהו היום באקנה אפשר לטפל
רק אם היה לך באוזן
אנונימי
כן
כג
גם לי יש, זה לא כזה נורא
באותו הנושא: