21 תשובות
כן

יקירי בתוך הפראנקסס (בגלל שזה גרוע)

וגם בננה פיש (כי זה אפילו יותר גרוע)
שואל השאלה:
^בננה פיש? איך-
כי זה מעפן צפוי משעמם וגרוע
כע... שבעת חטאי המוות. לא יודעת, לא התחברתי בעליל.
כן.. לדוגמה
בקסטריט גירלז
יסוגה נו סורה
ביסטארס
ילדת השיאים
pupa
(יש גם מנגות שקראתי ואני מתחרטת על זה שקראתי אותן ולמה בכלל סיימתי אותן;-; xd)
^^ איך שבעת חטאי המוות?
כן אני לא זוכרת מאיזה אנימה אבל דמות סנובית כזאת שמעצבנת את הדמות הראשית וגם בוקו נו פיקו אני יודעת שרשמת אבל עדיין
רואי בננה פיש זאת בין האנימות הכי טובות שאי פעם נכתבו והמנגה אפילו יותר טובה איך אתה מעיז

ואני מתחרטת על "להגיע אלייך" (נראה לי שככה קוראים לזה) וגם עוד אנימה ששכחתי השם שלה אבל זה על yaoi girl אובססיבית שמשפפת כל שני בנים שנושמים
הן פשוט היו קרינג'יות עד לרמה שכאב לי כבר לצפות בהן
וגם חייבת לציין את darling in the franxx. לא רק שזאת העתקה גרועה מevangelion זאת פשוט אנימה גרועה וצפוייה ורדודה, היא כמו הריברדייל של האנימות אם את מבינה למה אני מתכוונת. ובשבילי קיימת רק ילדה אחת שיש לה 02 בשם וזו לא אחרת מאשר אסוקה לנגלי, תודה
בננה פיש זה מעפן אני מעדיף להאנס על ידי סירת מנועה מאשר לראות את זה שוב
אז פשוט אין לך טעם ואתה לא מבין כלום
את לא מבינה כלום

זה אנימה משעממת צפויה לא טובה בעלילה שלה
והצחיק אותי שהיא מנסה להיות עצובה בסוף אבל זה מצחיק מרוב שזה כושל
אני הייתי יותר עצוב ששמעתי מהחדר של אחותי שחטפני חטף לדורה את קובע הקסם מאשר שהייתי עצוב מבננה פיש
מי שלא בכה בבננה פיש אין לו לב
לא רק שלא בכיתי צחקתי בקול
כן (אגב אני לא ילדת אנימה בקושי ראיתי סיימתי רק שתיים והתחלתי כמה וזהו)
isekai wa smartphone to tomo ni.
אחחח זה היה זבל של דבר
דמויות יש לי מלא..
רובן מבננה פיש.
כמו דינו, צרלי, שורטר, לאו.. ופשוט עוד מלא..
אני גם שונאת את המאמן של שירטויזווה מהייקיו, לא יודעת אם הייתי רוצה לרצוח אותו בדרך מרןשעת..
למה את שונאת את שורטר מה הוא עשה לך? איך אפשר לשנוא אותו?
אומייגאד לא!!!
למה זה תיקן לי לשורטר?! מה הלך פה
יש מצב שבטעות רשמתי את השם שלו כי חשבתי עליו
סליחה סליחה סליחה סליחה
אני ממש אוהבת את שורטר
סליחה סליחה סליחה
התכוונתי ארטור
אומייגאד אני לא מאמינה על עצמי שרשמתי את זה
כל עוד זה ארתור אני סולחת לך, תמיד כיף לדעת על עוד אנשים ששונאים את הנבלה הזאת
איכ אין סיכוי שמישהו ראה את התוכנית הזאת ואהב את ארתור