14 תשובות
לא
רסקיו, אני לוקחת את זה כי ישלי לחץ נפשי..גורם לי להיות יותר רגועה
לא תרופות אבל כן כדורי ריכוז וויטמין d
סרוקוול סימבלטה ואריפליי
כי יש לי דיכאון וחרדה
כי יש לי דיכאון וחרדה
סרוקוול
משפיע טוב כן אבל זה פסיכולוגי.. אני פחות דינמית ואני לוקחת כבר מתחילת החודש
לא
אכן כן סרוקוול
לא.
פריזמה. לדיכאון וחרדה
ציפרלקס כי יש לי דיכאון וחרדה (החרדה כמעט נעלמה בגלל הכדורים)
שואל השאלה:
זו שלוקחת רסקיו כמה זמן את כבר לוקחת?
פשוט אני גם מעוניינת בזה
וזה משפיע טוב?
זו שלוקחת רסקיו כמה זמן את כבר לוקחת?
פשוט אני גם מעוניינת בזה
וזה משפיע טוב?
אנונימית
משאף נחשב?
כן כי אני מטורללת
באותו הנושא: