4 תשובות
שואל השאלה:
אז מישהי יודעת איזה משחות או אני יודעת קרם להסתיר /להעלים את זה
סימני מתיחה לא נעלמים, אלה קרעים בשכבות הפנימיות של העור וזה בעצם צלקות. עם הזמן הם יכולים להפוך להיות מטושטשים אבל כעיקרון הם לא נעלמים.
הם מופיעים בגלל חוסר סנכרון בין גדילה של העור לגדילה של הגוף, לכן זה קורה בעיקר לבנות באזור הישבן והאגן, הבטן והחזה בתקופת ההתבגרות.
יש משחות לזה
זה מופיע משינויים בגוף ( ירידה ועלייה במשקל וגדילה...)
לא יודעת איך מעלימים אותם