4 תשובות
שואל השאלה:
היא שאלה אותי ואין לי מושג אז שאלתי פה
אנונימית
מביאים למי שממוצע גבוה בגלל זה זה מתומטם כי אם יש ילדים מטמטמים בהקבצה ג עם 100 וילדים בהקבצה א עם 70 אז אלה שבהקבצה ג יקבלו
זה תלוי בבית ספר נראה לי אצלי לדוגמא זה תלוי בבמומצע ובהתנהגות
שואל השאלה:
^ אז זה מט*מטם כי בהקבצה א הרבה יותר קשה מהקבצה ב ואז יש לך יותר סיכוי להשיג הצטיינות גם אם היא ג שזה בקושי חומר של כיתה א
אנונימית