9 תשובות
אישית אני שונאת חלווה אז במבה נוגט
נוגטט
במבה נוגט יותר טעים
אני אישית יותר אוהבת נוגט מחלווה אבל מסיבה כלשהי שזה נוגע לבמבה אני יותר אוהבת חלווה
אנונימית
במבה זה לא טעים .
במבה נוגט זה פשוט גן עדן
מבטיחה אני לא יכולה לגעת אפילו בחלווה בכללי אבל במבה חלווה הרבה יותר טעימה
שואל השאלה:
אכלתי את 2 הסוגים עכשיו במבה נוגט יותר טעים החלווה לא טעים בכלל
אנונימית