9 תשובות
דיי הרבה לבן אדם אחד אבל לפחות נהנת:)
יותר מידי
לא רק מבחינת הקלוריות זה לא בריא בכלל ומזיק
אבל פעם אחת
אנונימי
העיקר שהיה לך טעיםם:)
בריאותית כן נפשית מצוין
אנונימית
כן ממש מוגזם
קלוריות זה הכי שבה
שני מגשים זה 2000 קלוריות בערך זה יחסית סבבה ליום שלם תלוי במשקל והגובה שלך
הקנאה
כן אבל העיקר שנהנת חחח