2 תשובות
אחלה, מדעי, נותן בונוס. תלכי למה שמעניין אותך, שום דבר לא חשוב יותר מזה... חבל לסבול 3 שנים
אנונימית
אני בביולוגיה, גם לי אמרו שמתוך המקצועות המדעיים הוא כביכול המקצוע הכי "פשוט" ו"לא עוזר", בטח הם אומרים את זה כי לדעתם זה לא באמת מקצוע מדעי אם הוא לא מצריך שימוש במספרים ובחשיבה מתמטית ><
סתם, אבל זה באמת מקצוע שלא ממש צריך אותו באוניברסיטאות (לא כמו שצריך פיזיקה וכימיה, למשל), אבל הוא סופר מעניין לדעתי.
זה לא מקצוע פשוט, הוא דורש המון הבנה של החומר ולא רק שינון שלו, הוא נותן בונוסים של מקצוע מדעי כמו כל מקצוע מדעי ואני אישית מתעניינת, לומדת ונהנת בו הרבה יותר מפיזיקה (המגמה השנייה שלי).
אחלה של מקצוע להרחיב בקיצור.
סתם, אבל זה באמת מקצוע שלא ממש צריך אותו באוניברסיטאות (לא כמו שצריך פיזיקה וכימיה, למשל), אבל הוא סופר מעניין לדעתי.
זה לא מקצוע פשוט, הוא דורש המון הבנה של החומר ולא רק שינון שלו, הוא נותן בונוסים של מקצוע מדעי כמו כל מקצוע מדעי ואני אישית מתעניינת, לומדת ונהנת בו הרבה יותר מפיזיקה (המגמה השנייה שלי).
אחלה של מקצוע להרחיב בקיצור.
באותו הנושא: